ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα ώστε το τεχνικό τμήμα της Coros να ελέγξει το ρολόι σας:
-
Ανοίξτε την εφαρμογή Coros και μεταβείτε στην καρτέλα Customer Support.
-
Επιλέξτε Contact Support και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη.
-
Στο αντίστοιχο πεδίο, περιγράψτε με λεπτομέρεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με το ρολόι σας.
Αφού υποβάλετε την αναφορά σας, το τεχνικό τμήμα θα εξετάσει τα δεδομένα του ρολογιού σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας καθοδηγήσει σχετικά με τα επόμενα βήματα.
Επιπλέον, μπορείτε να αποστείλετε φωτογραφίες ή κάποιο βίντεο στη διεύθυνση [email protected], αναφέροντας το ID του ρολογιού σας.
